Son Yazılar

22 Şubat 2014 Cumartesi

20. BÖLÜM: BÜKME (DISTORT), EĞME (WARP) VE KATMAN (LAYER) ETKİLERİ

BÖLÜM 20: BÜKME (DISTORT), EĞME (WARP) VE KATMAN (LAYER) ETKİLERİ 

19. BÖLÜM: GÖLGELER VE AYDINLIKLAR

19. BÖLÜM: GÖLGELER VE AYDINLIKLAR

18. BÖLÜM: NOTLAR

BÖLÜM 18: NOTLAR (ANNOTATIONS)

17. BÖLÜM: FOTOĞRAFLARI BİRLEŞTIRME (PHOTOMERGE)

BÖLÜM 17: FOTOĞRAFLARI BİRLEŞTİRME (PHOTOMERGE)


16 Şubat 2014 Pazar

16. BÖLÜM: FIRÇA SETİNİ TANIMLAMAK (BRUSH SET)

BÖLÜM 16: FIRÇA SETİNİ TANIMLAMAK (BRUSH SET)

15. BÖLÜM: MODELLERİ TANIMLAMAK (DEFINE PATTERN)

BÖLÜM 15: MODELLERİ TANIMLAMAK (DEFINE PATTERN)

14. BÖLÜM: HIZLI VİDEOLAR

BÖLÜM 14: HIZLI VİDEOLAR

13. BÖLÜM: YER DEĞİŞTİRME (DISPLACEMENT)

BÖLÜM 13: YER DEĞİŞTİRME (DISPLACEMENT)

12. BÖLÜM: ÖLÇÜM KAYITLARI (MEASUREMENT LOG)

BÖLÜM 12: ÖLÇÜM KAYITLARI

15 Şubat 2014 Cumartesi

11. BÖLÜM: AKILLI NESNELER (SMART OBJECTS)

BÖLÜM 11: AKILLI NESNELER (SMART OBJECTS)

10. BÖLÜM: UFUK NOKTASI (VANISHING POINT)

BÖLÜM 10: UFUK NOKTASI (VANISHING POINT)

9. BÖLÜM: EĞRİLER (CURVES)

BÖLÜM 9: EĞRİLER (CURVES)

8. BÖLÜM: 3D KATMANLAR (LAYER)

BÖLÜM 8: 3D KATMANLAR (LAYER)

7. BÖLÜM: DÜZELTME (PATCH) ARAÇLARI ve SEVİYELER (LEVEL)

BÖLÜM 7: DÜZELTME (PATCH) ARAÇLARI ve SEVİYELER (LEVEL)

6. BÖLÜM: LIQUIFY FILTER (SIVILAŞTIRMA FİLTRESİ)

BÖLÜM 6: LIQUIFY FILTER (SIVILAŞTIRMA FİLTRESİ)

5. BÖLÜM: RENK ARALIĞINI (COLOR RANGE) SEÇMEK

BÖLÜM 5: RENK ARALIĞINI (COLOR RANGE) SEÇMEK

4. BÖLÜM: PATH VE MASKELER (MASK)

BÖLÜM 4: PATH ve MASKELER (MASK)

3. BÖLÜM: CLONE STAMP VE ELLE KLONLAMA (MANUAL CLONNING)

BÖLÜM 3: CLONE STAMP ve ELLE KLONLAMA (MANUAL CLONNING)

2. BÖLÜM: HATALARI ÖRTMEK

BÖLÜM 2: HATALARI ÖRTMEK

1. BÖLÜM: DISTORT, WARP & KATMAN (LAYER) ETKİLERİ

BÖLÜM 1: DISTORT, WARP & KATMAN (LAYER) ETKİLERİ

13 Şubat 2014 Perşembe

Manzara Fotoğrafçılığında Işık Ölçümü

Manzara fotoğrafları çekerken, uygun bir pozlama sonucuna ulaşmak için doğru ışık ölçümü ayarı yapılmış olması gerekmektedir. Işık ölçüm ayarı doğru pozlanmış bir fotoğraf elde edebilmeniz için gerekli olan diyafram ve enstantane değerini almanıza yardımcı olur. Tüm kameralar farklıdır ancak bütün kameralarda benzer ışık ölçüm sistemleri mevcut. Nikon D700'e sahibim ve Nikon D700 üç ölçüm sistemi kullanıyor: Nokta, Merkez Ağırlıklı ve 3D Renk Matrix. Bu üçünün ortak ve karşıt noktalarını tartışalım. Genellikle hangi ayarları kullandığımı ve çekime gittiğinizde hangi ayarları uygulamalısınız, size açıklayacağım.

11 Şubat 2014 Salı

Manzara Fotoğrafçılığı İçin Işık Oranları

Manzara fotoğrafçılığı iyi bir aydınlatmaya dayanır. Tekrar söylemek gerekirse... harika bir aydınlatmaya dayanır. Harika bir aydınlatma, nereye ve ne zaman bakacağınızı bilirseniz, kolayca bulunabilir.

9 Şubat 2014 Pazar

Fotoğraf Çekmek İçin Yeni Yerler Bulmanın 5 Yaratıcı Yolu

Bir yeri ilk defa ziyaret etmek gibi hoş pek az şey vardır ve ben bunu gerçekten seviyor, her ay fotoğrafını çekebilmek için en az bir yeni yere gidiyorum.

6 Şubat 2014 Perşembe

Fotoğrafçılıkta Kontrast

Kontrastı nasıl kullanacağınızı bilmeniz göz alıcı fotoğraflar çekmenize yardımcı olur. Kontrast, fotoğrafçıların, izleyicilerinin dikkatini bir konuya çekme araçlarından birisidir. İki türü vardır: Tonal Kontrast ve Renk Kontrastı. Tonal Kontrast aydınlık alanlar ile karanlık alanlar arasındaki ton farklılığıdır, bir başka deyişle beyazdan griye, griden siyaha geçen ton farklılığıdır. Renk kontrastı ise renklerin birbirleriyle olan etkileşimi ifade eder.

5 Şubat 2014 Çarşamba

Yeni Fotoğrafçıların Yaptığı 5 Temel Hata

Dijital kamera çağı ile birlikte fotoğrafçılık çok yaygın bir hale gelmiştir. Neredeyse herkes bir kamera alabilir ve çoğu kişide bir kamera var. Hatta birçok cep telefonunda bile dijital kameralar var. Yeni kameraların kullanımı her ne kadar kolay olsa da yine de başarıya ulaşmak için öğrenmeniz gereken birkaç konu var.

 
Copyright © 2010 - 2021 Profesyonel Fotoğrafçılık . Tasarım: OddThemes - Yayımcı: Gooyaabi Templates - Kullanım Koşulları
DMCA.com Protection Status