Son Yazılar

16 Ocak 2016 Cumartesi

Profesyonel Fotoğrafçılara İçeriden Bir Bakış


Yeni Nikon D5'in tanıtımı amacı ile yönetmen Corey Rich bir kısa film çekti. Dünyanın en tanınmış fotoğrafçıları ve film yapımcılarının D5 ile yaptığı çekimler, bu kısa filme ilham kaynağı oldu. Rich, bu harika sanatçıları filme çekebilmek için bir ay boyunca ABD'yi dolaştı. Bu sayede, New York'un moda hayatı, İtalyan motor yarışları ve profesyonel sporlar ile Nebraska ve Alaska'nın benzersiz doğası tek bir filmde karşımıza çıktı.






MATTHIAS HANGST - SPOR FOTOĞRAFÇISI


Matthias Hangst ikonik spor fotoğrafları çekiyor ve bu süreç hakkında biraz takıntılı olduğunu itiraf ediyor. Her zaman dediği gibi, bir etkinlikten sonra gazeteyi açtığınızda iyi bir iş yaptığınızı; başkalarının ise daha iyi bir iş çıkardığını bilirsiniz.

"Dünyadaki her bir atlet kadar iyi olmaya çalışıyorum."

OLE JORGEN LIODDEN - VAHŞİ YAŞAM FOTOĞRAFÇISI

Ole Jørgen Liodden, sahada olmayı, her şeyi canlı bir şekilde görmeyi ve Alaska'nın zorlayıcı hava koşullarında yaban hayatı fotoğrafı çekerek zaman geçirmeyi tercih ediyor.

"Boz ayılar gibi - bazı insanların canavar, bazıları ise ev hayvanı
olduğunu düşünür; ben ise onların gerçek hayatını, hayatta
kalma mücadelelerini göstermek istiyorum."

BILL FRAKES - FİLM YAPIMCISI/FOTOMUHABİR

Bill Frakes, ABD'nin bütün eyaletlerinde çalışmış ancak ona göre Nebraska altın standartlarında.

"Bir film yapımcısı ve fotomuhabir olarak benim işim insanların durumlarını
doğru bir şekilde tasvir etmektir; umuyorum ki onlar,
"Beni düşündürüyor." derler.




MIRCO LAZZARI - MOTOR SPORLARI FOTOĞRAFÇISI

Mirco Lazzari, bir çocuğun plastik oyuncağına olduğu gibi fotoğrafçılığa aşk ile bağlı. İlk kez bir arabanın fotoğrafını çektiğindeki duygunun inanılmaz olduğunu söylüyor.

"Benim için motor sesi müzik sesi gibidir."

DIXIE DIXON - MODA FOTOĞRAFÇISI

Dixie Dixon, her şeyde ve herkeste bir güzellik bulur. O, bir hayalin gerçekleşebileceğini göstermeyi seviyor.

"Bir kişinin fotoğrafını çekerken, onlar benim gördüğüm en güzel ve en
önemli kişidirler."


Bu beş inanılmaz yetenekli fotoğrafçı ve film yapımcısı sanatlarını soluyor ve yaşıyorlar. Daha iyiye gitme istekleri onları bu seviyede tutan şey. Bu, onlara ilham veren şey.

Yorum Gönder

Makalemizle ilgili düşüncelerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz. Yorum yapmak için kayıt olmanız gerekmemektedir.

 
Copyright © 2010 - 2021 Profesyonel Fotoğrafçılık . Tasarım: OddThemes - Yayımcı: Gooyaabi Templates - Kullanım Koşulları
DMCA.com Protection Status