Son Yazılar

28 Ağustos 2019 Çarşamba

5 Fotoğrafçılık Kompozisyonu Düşüncesi


Fotoğrafçılıkta uygulayabileceğiniz sonsuz farklı seçenek bulunmaktadır.

1. Arka plan ile modelinizi üst üste bindirin

Arka planda duran ağaç hoşuma gitti, ben de Cindy'den ağacın önünde durmasını rica ettim:



Bana göre, bu fotoğraf çok hoş bir fotoğraf, çünkü Cindy'yi ve büyümesini (fikirler ağacı) simgelemektedir.

2. Sıra dışı açılar/kompozisyonlar

RICOH GR III ve 21mm lensin faydaları: doğrudan yukarı bakabilmek, sıra dışı ve ilginç kompozisyonlar oluşturabilmek:

3. Işık noktaları

Aracımı park ettikten sonra yolda yürürken bir bina üzerinde ışığın oluşturduğu bu ilginç şekli fark ettim:

Kırpılmış ışık
Beğendiğim bir sonuç elde edene kadar denediğim bazı çekimleri aşağıda görebilirsiniz:




4. İlginç arka planlar

Arka planda ilgi çekici doku ve desenlerle Cindy'nin birkaç fotoğrafını çektim:


Gauss bulanıklığı ekledim, çerçeveyi doldurdum ve renkleri tersine çevirdim:






5. Trafik ışıklarının dibinde durmak ve doğrudan yukarı bakmak

İlgi çekici bir mimari ipucu; özellikle de oldukça geniş açılı lensler (21mm, 24mm) kullanırken:




İkinci fotoğraf en 'karşı konulmaz' ve meşum hissettirdiği için benim favorim:









Yorum Gönder

Makalemizle ilgili düşüncelerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz. Yorum yapmak için kayıt olmanız gerekmemektedir.

 
Copyright © 2010 - 2021 Profesyonel Fotoğrafçılık . Tasarım: OddThemes - Yayımcı: Gooyaabi Templates - Kullanım Koşulları
DMCA.com Protection Status