Son Yazılar

18 Eylül 2014 Perşembe

Fotoğraflarınızla Doğaya Yakınlaşın


Fotoğrafçılık sizi, birçok farklı yoldan doğaya yakınlaştırabilir. Bu hafta bahçemde küçük bir yürüyüş yaptım ve bir fotoğraf değeri olabilecek ancak bu zamana kadar atladığım bir şey olup olmadığını kontrol ettim, ve kendi zevkime göre, bir fotoğrafı daha güzel bir hale getirebilecek iki farklı sahne ile karşılaştım.


Farklı renk kombinasyonları kullanmak, doğra fotoğrafçılığında en etkili yöntemlerden birisidir. Burada yeşil bir arka plan benim ön plandaki çiçeklerimi etkili bir şekilde öne çıkarmaktadır. Diğer bitkilerdeki beyazlık da güzel bir kombinasyon oluşturmuş. Çiçeklerin merkezin biraz daha dışında kalması ise ilgiyi üzerine çekmiş bir durumda.




Bu fotoğraftaki sinek ise hızlı bir şekilde çiçekten özütleri toplamak ve günlük yiyecek ihtiyacını peşindeydi ve ben hızlı davrandım ve ilgin bir kompozisyon oluşturmayı başarabildim.



© Brandon Remler

Yorum Gönder

Makalemizle ilgili düşüncelerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz. Yorum yapmak için kayıt olmanız gerekmemektedir.

 
Copyright © 2010 - 2021 Profesyonel Fotoğrafçılık . Tasarım: OddThemes - Yayımcı: Gooyaabi Templates - Kullanım Koşulları
DMCA.com Protection Status